[:en]8 December – 16 November 2012
Project Space Malonioji 6, Malonioji Str. 6, Vilnius

2012/11/27
photoreportage

285333_164241867058281_1487319089_n

184314_164241777058290_582744068_n

154875_164241810391620_1570263404_n

222788_164241897058278_2004518253_n

179720_164241923724942_137793267_n

556204_164241747058293_1642382777_n

6424_164241957058272_1478568748_n

285326_164241447058323_86284398_n

555946_164242007058267_343354870_n

60757_164241970391604_1912998602_n

404454_164241797058288_1689654681_n

528631_164241943724940_1224746812_n

404547_164241933724941_2041659840_n

521765_164241737058294_532893542_n[:lt]2012 m. lapkričio 16 d. – gruodžio 8 d.
Projektų erdvė Malonioji 6, Malonioji g. 6, Vilnius

2012/11/23
spaudos pranešimas/kvietimas

Parodoje menininkė Eva-Fiore Kovacovsky tyrinėja formalias tokių įprastų augalų kaip žolė savybes. Parodoje ji rodo ankstesnius savo darbus kartu su koliažais ir video medžiaga, neseniai atsiradusiais jos rezidencijos Nidos meno kolonijoje metu. Fiksuodama, kolekcionuodama, montuodama ir perkurdama laukinėje gamtoje rastas formas, Kovacovsky kalba apie mūsų gamtos suvokimą ir tą asmenišką ribą tarp realybės ir fantazijos.

Eva-Fiore Kovacovsky gimė 1980 metais Šveicarijoje, šiuo metu gyvena Berlyne ir Amsterdame. Ji mokėsi dizaino ir fotografijos Vaizduojamųjų menu mokykloje Bazelyje ir Rietveldo Akademijoje Amsterdame. Kovacovsky rodė savo darbus grupinėse parodose Europoje ir JAV, pavyzdžiui „I heart Photograph“ Niujorko Aukštesniojoje dailės galerijoje , „Rietveld Arsenale” 2009 metų Venecijos bienalės metu, Quickscan #01 Nyderlandų fotografijos muziejuje ir 2010 metų Niujorko fotografijos bienalėje.

Menininkę atstovauja Galerie Stampa Bazelyje.

2012/11/27
fotoreportažas

521765_164241737058294_532893542_n

404547_164241933724941_2041659840_n

528631_164241943724940_1224746812_n

404454_164241797058288_1689654681_n

60757_164241970391604_1912998602_n

555946_164242007058267_343354870_n

285326_164241447058323_86284398_n

6424_164241957058272_1478568748_n

556204_164241747058293_1642382777_n

179720_164241923724942_137793267_n

222788_164241897058278_2004518253_n

154875_164241810391620_1570263404_n

184314_164241777058290_582744068_n

285333_164241867058281_1487319089_n

58802_164241887058279_1605093757_n

555866_164241843724950_587817962_n

535791_164241910391610_1284400898_n

529824_164241823724952_788792222_n

2012/11/30
recenzija

[…] Iš tolo jos darbai atrodo kaip minimalistinės, vos iš kelių linijų sukurtos formos. Gali pamanyti, kad ji panirusi interpretuoti abstrakcionizmo klasiką. Lengvai, elegantiškai. Iš arčiau matai, kad medžiaga iš gyvos gamtos. Turi persijungti į kitą skaitymą. Imi galvoti apie tas valandų valandas, kai ji augalus rinko, skanavo ar kitaip su jais elgėsi, dėliojo, ko atsisakė ir t.t. Matai, kad augalams skirtas laikas turi struktūrą ir jo išraiškos ieško struktūros. Tuomet pamatai, kad dalis kūrinių perdirba, sukultūrina augalą – kas yra šiek tiek kita, nei tiesiog „būti įkvėptai gamtos ir išreikšti save“. Pavyzdžiui, lipnia permatoma juosta mechanizuojamas žolės kupsto natūralus „augimas“. Vertikalės pavirsta laiptuotomis struktūromis, zigzagais ar kokiais nors audinio dizaino elementais. Žolės čia visai praradusios savo žoliškumą. Tačiau įtrauktas ir jų indėlis – linijos struktūra, unikalios formos ir pan. Negali suprasti, ko ten daugiau – natūros ar kultūros. Ši dviprasmiška būsena intriguoja. Tarsi supiesi tarp dviejų kūrinio matymo galimybių, bet negali matyti jų abiejų vienu metu.[…]

Monika Krištopaitytė. Žiūrovas turi tapti grotuvu. In: artnews.lt, nuoroda: http://www.7md.lt/daile/2012-11-30/Ziurovas-turi-tapti-grotuvu[:]